نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1837
-
الف
+

«سعید زارعی»: «روزگار جوانی۳ » داستانی متفاوت از فصل ۱ و ۲ دارد

«سعید زارعی» در یک مصاحبه از نحوه انتخاب شدنش برای سریال «روزگار جوانی 3» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سعید زارعی» بازیگر سریال «روزگار جوانی۳» در یک مصاحبه از داستان و روایت متفاوت این سریال گفت.

سعید زارعی که در فصل سوم «روزگار جوانی» نقش یک دانشجوی اصفهانی را بازی می‌کند در پیوند با این سریال اظهار داشت: فصل سوم این سریال داستان فصل دوم را ادامه نمی‌دهد و ماجراهای مستقلی دارد.

وی ادامه داد: داستان سریال روزگار جوانی۳ ربطی به فصل یک و دو ندارد. پنج نفر دانشجوی جدید وارد یک خانه می شوند و هر بار اتفاقاتی می‌افتد. برخی تصور می‌کنند این پنج نفر فرزندان آن دانشجویان فصل یک هستند که این طور نیست.

وی افزود: نقشم در سریال روزگار جوانی3 متفاوت است و در این سریال بار کمیدی بر دوش من است. تا حالا کمدی بازی نکرده‌ام و این نقش برایم خیلی هیجان انگیز است. من نقش یک جوان اصفهانی را دارم که با لهجه صحبت می کند.

زارعی درباره برداشت خودش از نقش «سعید» در سریال روزگار جوانی به خبرنگار ایرنا گفت: من نقش پسری عاشق‌پیشه را ایفا می کنم که از بچگی با دختری به نام شوکا (با بازی شهرزاد جعفری) آشنا ‌شده اما هیچ‌وقت نمی‌تواند احساساتش را بروز دهد و به او ابراز علاقه کند. او در موقعیتی قرار می‌گیرد که ابراز علاقه و احساسش به شوکا، منجر به ازدواج‌شان می‌شود.

زارعی در پایان با اعلام این خبر که این سریال احتمالا اواخر تابستان نشر می‌شود توضیح داد: فعلا کار به خاطر وخیم بودن وضعیت کرونا در ایران تعطیل شده است. بازی آقای «بیوک میرزایی» تمام شده؛ ولی بقیه باید مقابل کمره بروند. 

بیشتر بخوانید:

کارگردان فصل جدید سریال «روزگار جوانی» مشخص شد

جزئیات فصل جدید سریال «روزگار جوانی» از زبان «بیوک میرزایی»

گریم متفاوت بازیگر سریال «روزگار جوانی» در «چند قدم آن طرفتر»

تصاویری جدید از فصل سوم سریال «روزگار جوانی»

جدیدترین تصاویر از فصل سوم سریال «روزگار جوانی»+تصاویر

ع ا

نظر شما
ارسال نظر